دانلود اهنگ جدید سعید تاتایی [RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] تغییر لوگو

دانلود اهنگ جدید سعید تاتایی

تبلیغات زیر هدر
محل تبلیغات محل تبلیغات

دانلود اهنگ جدید سعید تاتایی

نویسنده : ، موضوع : تک اهنگ , , یک شنبه 20 مهر 1393 , 15:40 ارسال شده , 1668 بازدید

دانلود آهنگ جدید سعید تاتایی به تو باختم

 

متن آهنگ جدید سعید تاتایی به تو باختم

 

فکره تو روبراهه همین واسم سواله

 

چرا نسبت به من قلب تو بیخیاله

 

اگه بد بودم بدی کردم تو نادیده بگیر

 

راهتو ناخواسته سد کردم ازم خورده نگیر

 

همش از علاقه بود اما این نبود قرارمون

 

کی فکرشو میکرد یه روز تمومشه این رابطمون

 

به تو باختم قبول راهی نداشتم قبول

 

اما احساسم به تو خیلی معمولی نبود

 

هیچ چیزی ازم نموند رفتیو گفتی تموم

 

هر چی بد کردم به دنیا تو تلافی کن قبول

 

شعر آهنگ جدید سعید تاتایی به تو باختم

 

تو حرفات تیکه میندازی میگی منو نمیشناسی

 

چرا از چشمت افتادم چرا اینقدر بی احساسی

 

چرا اینقدر بی احساسی

 

به تو باختم قبول راهی نداشتم قبول

 

اما احساسم به تو خیلی معمولی نبود

 

هیچ چیزی ازم نموند رفتیو گفتی تموم

 

هر چی بد کردم به دنیا تو تلافی کن قبول

 

اگه بد بودم بدی کردم تو نادیده بگیر

 

راهتو ناخواسته سد کردم ازم خورده نگیر

 

همش از علاقه بود اما این نبود قرارمون

 

کی فکرشو میکرد یه روز تمومشه این رابطمون

 

به تو باختم قبول راهی نداشتم قبول

 

اما احساسم به تو خیلی معمولی نبود

 

هیچ چیزی ازم نموند رفتیو گفتی تموم

 

هر چی بد کردم به دنیا تو تلافی کن قبول

آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت 128

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

تبلیغات 468 در ادامه مطلب زیر پست محل تبلیغات
درباره نویسنده
آواتار نویسنده

درباره نویسنده :

توضیحی درباره نویسنده سایت

مطالب مرتبط

دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی

دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی

دانلود اهنگ جدید سعید تاتایی

دانلود اهنگ جدید سعید تاتایی

دانلود اهنگ جدید رضا پیشرو

دانلود اهنگ جدید رضا پیشرو

دانلود جدید اهنگ بهزاد پکس و احمد سلو به نام تو داری میری

دانلود جدید اهنگ بهزاد پکس و احمد سلو به نام تو داری میری

دانلود جدید اهنگ رضا صادقی به ناماحساس رویایی

دانلود جدید اهنگ رضا صادقی به ناماحساس رویایی

دانلود جدید اهنگ The Ways به نام تاوان

دانلود جدید اهنگ The Ways به نام تاوان

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی تهران شلوغه

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی تهران شلوغه

دانلود اهنگ جدیدیاسر بینام به نام کجاشو دیدی

دانلود اهنگ جدیدیاسر بینام به نام کجاشو دیدی

دانلود اهنگ جدیدسهیل صبوحی به نام یک خاطره یک پاییز

دانلود اهنگ جدیدسهیل صبوحی به نام یک خاطره یک پاییز

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی و سعید لطفی مانتوی خاکستری

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی و سعید لطفی مانتوی خاکستری

نمایش کلیه نظرات
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


تمامی حقوق متعلق به همین سایت میباشد و کپی برداری از مطالب با ذکر منبع مجاز میباشد .
طراحی توسط موزیک تم مترجم